Sunday 19 December 2010

Sedarkah anda dari tahun ke tahun anda adalah orang yang terus rugi



Sedarkah anda pelaburan emas adalah pelaburan yang paling selamat dan kenaikannya amat begitu tinggi sekali berbanding dengan semua pelaburan yang lain.Anda di nasihatkan supaya membeli emas dimasa anda mempunyai 'kertas' lagi kerana emas tidak akan susut nilai dan nilainya terus naik dan naik. Anda tidak akan rugi selama-lamanya dan pasti akan berubah ke arah pelaburan emas ini yang menjamin kebebasan dan keuntungan berlipat ganda.


Lihat dan bacalah keratan akbar ini membuktikan kpd anda. Ini adalah berita terkini pada 9 NOVEMBER 2010 yg perlu anda bertindak dari sekarang demi untuk menyelamatkan aset anda dari terus susut dan di telan inflasi sebagaimana yg berlaku di Indonesia dan ditempat lain dimana nilai matawang yg berjuta2 tapi sedikit shj barangan yg boleh dibeli. Mungkin anda tidak akan sedar sekarang tapi akan sedar nanti. Semua peluang di dunia ini hanya cepat dan lambat sahaja. Sesiapa yang cepat bertindak dialah yang untung dan yang lambat rugi menyesal dan tidak mempunyai kesempatan untuk membeli emas lagi kerana pada waktu ini harga emas melambung tinggi. 


Jadikan separuh simpanan anda dalam simpanan emas samada dinar atau jongkong emas. Sila anda perhatikan dan fikirkan fakta di bawah ini, mana satu pelaburan yg anda pilih:- 

ASB = 8% 
TABUNG HAJI = 9% 
FIXED DEPOSIT = 10% 
KWSP = 7% 
UNIT TRUST (high risk) = 20%-30% 
UNIT TRUST (low risk) = 10% 
GOLD/SILVER = 20%-30% to 50%- 100% to 200% to 1400% 


Bertindaklah sekarang sebelum terlambat. Emas akan menjadi milik anda setelah anda membuat tempahan. It's your choice to decide which is better for your investment.

No comments:

Post a Comment